Tiada Yang Mustahil.


ASSALAMUALAIKUM!!

Brr.. Hari ni nak guna ayat kasar sikit.. Maaf ye kepada readers yang lebih tua.. :)

Haha.. Lihatlah blog gua.. Dah lain kan? Penat lollz gua edit tadi.. Gua edit tak de lha lawa macam bloggers lan.. Apa gua kesah lawa ke tak.. Asal bosan gua hilang sudah..

Oke. Stop. Gua nak cerita cerita yang sebenar..

Tadi pagi, gua pergi Jay Bee.. Adek gua kene buat treatment kat sana.. Ada masalah backbone.. Brr.. Tak tau dhoe macam mana boleh jadi macam tu.. Doktor kata, maybe keurunan.. Tapi parents gua kata, tak ada.. Redha je lha..

Adek gua kene buat treatment tu 40 kali.. Bapak arh.. Sekali buat kene bayar berapa seyh.. Doktor kate, treatment tu sementara sebelum dia kene buat operation.. Gila wei.. Duit lagi lollz..

Tak cukup adek gua.. Ada lagi sorang family gua kene.. Tapi tak teruk lha.. Dia kene buat treatment tu ntah berapa kali gua lupa.. Then, dia kene pakai brace untuk kawal backbone tu daripada melarat.. Beriban kot nak beli brace tuh.. ALLAH je tau betapa pusingnya ayah gua..

Harap krang yang baca ni dapat doakan kesihatan dan kesejahteraan adek gua ea..  Huhu :'( .. Sedih lollz.. Harap segala urusan dipermudah kan.. Aminn~

Stop cerita tu.. gua nak cerita benda lain pula..

Korang tau kan result PMR dah nak out.. Jadi, gua goyang! Takut lollz.. Gua dah la jawab macam apa seyh.. Tawakkal je..

Tarikh gua tak tau dah confirm ke belum.. Rasanya dah.. 19Disember ni.. Hari rabu.. Gua rasa macam nak amek sendiri lha.. Gua takut.. Mak gua kata oke je. Tapi sebenarnya dia nak pergi sekali.. Ayah gua belum bagi respon lagi.. Harap boleh lha..

Doakan gua lollz.. Brr.. Seram je.. Mudah mudahan result batch 97 tahun ni memuaskan lah.. Huh! Penat taip..

Kat sini gua nak wish gud luck untuk semua candidate PMR yang bakal menerima keputusan.. Especially budak sekolah Maahad Pontian dengan ex-darjah 6 MITT.. Good Luck!!!

Oke.. gua penat.. stop dulu.. After result keluar gua update lagi..

Sekian.. -,-''


No comments: