Redha.


ASSALAMUALAKUM..

Wah~ Rindu pula rasanya kat blog ni.. Lama dah tak update..

Jadi sekarang ni saya tengah update.. Banyak nak diceritakan.. Jangan bace separuh je ea.. Hehe~ :) *it's up to you actually.. idm.. ;)

Okay! Let's begin the story..

Korang semua tahu rabu lepas result PMR keluar.. So, saya nak share kat korang semua result saya yang tak gempak mana pun ni.. Alhamdulillah.. Saya ok je dengan result ni sebab saya tak target apa apa pun.. Jadi, apa yang saya dapat ni, saya bersyukur.. Redha je lah ketentuan ALLAH kan?

Klik untuk lihat dengan lebih jelas.

Seriously cakap.. Saya tak agak pon math dengan sains tu 'A'.. Lollz.. Bahasa Melayu pon 'B'.. Dekat rumah cakap india kot.. Haha.. xD Apa apa pun.. Alhamdulillah saya LULUS! Parents saya pun tak bebel.. Sampai sekarang pun saya tak tunjuk lagi dekat ayah saya.. Tapi saya dah inform kat dia awal awal after dapat result nih..

Okay.. Let's continue with the other story.. #moodchanged

Gua tak sangke gua buat bende tu.. Seriously cakap rase mcm nak pukul pukul diri gua ni haa.. Mane pergi akal gua time tu eak? Tu lha.. Terlalu ikutkan sangat bosan tuh.. Halal haram dah tak fikir.. Dah lah hari jumaat.. Wah~ Memang cari nahas.. Tak malu agaknye orang semua pandang.. 

Seriously gua boleh gila bila teringat ap yang gua dah buat.. Ya ALLAH, ampunkanlah dosa ku.. :'(

Okay.. Seterusnya..

Cuti sekolah dah nak habis.. Masa uuntuk kemas bilik sebelum balik ke hostel.. Pergh! penat siot.. Bilik kongsi 3 orang.. Yang kemas aku sorang.. Memang gila lah.. Lepas kemas bilik aku diserang satu penyakit yang sangat.. Ohh~ Serious kot..

Wah~ bukan main lagi kan aku kene selsema.. Bersin tak berhenti.. Habis tisu kat rumah aku kerjakan.. Seriously sampai hari ni aku meleleh.. Tak tahan siot.. Dah lah susah nak keluar.. Sakit pula tu.. Haish.. Sabar je lha.. 

Sakitkan Penghapus DOSA. :) #Redha   

Cakap pasal cuti dah nak habes ni, mesti ramai yang dah start beli barang sekolah kan.. Wah~ Banyak betul offer.. Tapi sama je harga sebenarnye.. Alhamduillah.. Saya dah siap dah semua.. Tinggal nak beli barang harian je.. Biase lha.. Orang duduk asrama kan.. Mak kata beli kat sana je nanti..

Seriusly cakap.. Saya nak daftar awal.. Nak datang pagi pagi.. Tak sesak.. Lagi satu, kalau datang awal senang lah nak pilih locker dengan katil.. Haha xD..

Ada satu fakta saya nak share.. Sebelum tuh, nak bagitahu.. Asrama saya 4 tingkat.. Ada 2 blok.. Aras 1 bawah sekali surau bilik warden stor dsbg.. Faktanya ialah : Saya duduk dorm yang sama tiga tahun cuma berlainan aras..

Form 1 2010 : A2DA4
Form 2 2011 : A3DA4
Form 3 2012 : A4DA4

Haha.. Tu je.. Lolz ~
Harap 2013 ni dapat DA4 lagi la.. Haha.. xD

Baiklah.. Saya minta diri dulu.. Hope you guys enjoy reading this silly entry with new look..

Sekian.. :)

No comments: