Hanging.


ASSALAMUALAIKUM.

Moshi moshi! Haha xD
12/12/12 : Saya pergi hang dengan membe saya. Teruja sebab Syahirah si budak Singapore pun join juga. Die bawa abang die lagi. Comel seyh *bukanabangdia.

Tengok atas tu saya mula dengan "moshi moshi" kan? Actually kitorang tengok 'Stawberry Cinta'. Orang ramai cakap movie tu best, romantik, sweet and so on lha.

Bagi saya movie tu biasa biasa sahaja. Ngantuk saya dalam tu tau. Tapi biasa biasa pun ada lah juga best nye tu.

Movie tu lawak lah. Satu panggung gelak sebab gaya diorang cakap sangat brrr~ Kena nganjing je pierre dengan yana. Haha xD.

By the way. Im very happy of that. Walaupun crouded macam brr cs tu. :)) Sayangnya kitorang tak amik gambar. Tapi, don't worry. Setiap saat itu akan sentiasa tersimpan dalam kotak minda saya yang crouded juga ni. ;)

Baiklah. I'll stop here.

Sekian.

No comments: