Back To School.


ASSALAMUALAIKUM..

Wah~ Tak sangka weih.. Dua minggu dah sekolah.. Dalam dua minggu tu macam macam benda baik buruk pahit manis berlaku..

Hari daftar sekolah memang awesome! Tak nak market pulakkan aku hari tu.. Jalan sane sini.. Tak boleh bla aku panggil boyfie yan lha.. Bengang sangat ok tak tipu..

Mase amek buku dekat spbt lagi lah kecah.. Pergh~ Kene saiko dengan budak budak psyco.. #lollz Dah lha ada budak lelaki dekat situ.. #err

Oke. Sangkaan aku tepat.. Aku dapat masuk kelas sains dan aku telah mensia siakan peluang yang ada.. Bukan apa.. Takut nanti aku tak boleh bawa bende tu sampai akhir tahun.. Aku ni kalau belaja jenis yang tak fokus lepas tuh lambat pickup..

Jadi aku buat keputusan untuk amek Prinsip Akaun dengan Ekonomi Asas.. Pada mulanya kelas tu tak ada Add Maath.. Tapi sekarang ni kita orang tengah mohon dekat cikgu untuk amek Add Math.. Harap harap dapat lah..

Tapikan. Aku sebenarnya sayang sangat nak tinggalkan kelas tu.. Dah lah tahun ni tahun ke-3 aku pegang jawatan penolong keas.. Ceh! poyo! *telengkepala Bukan sebab tu pun..Jawatan tu tak penting..

Seriesly cakap aku rindu kelas tu.. dah lha yang duduk kelas tu muke same je setiap tahun.. RINDU GILA!!

Wah~ Ini satu ujian.. Dah lah dekat asrama susah nak jumpa.. Dekat sekolah apatah lagi.. Waktu prep je lah masa untuk kami berjumpa.. Kenapa lah cikgu buat dorm campur.. Ergh!! Nasib lah cikgu setiap petang dengar budak aspuri jerit sana sini panggil member ajak pergi makan.. Amekkaw~

Oke Budak baru pun dah masuk dan mereka sangat err~ Tak boleh bla masing masing jumpa budak form 4 cakap bende yang sama.. " weih, budak baru lawa seyh " " tak tergugat ke korang. bdak baru lawa lawa " #lollz Tak peduli sama sekali.. Lawa tapi mereka tak awesome.. *oh. maybe baru lagi kot.. poyo poyo siket Bajet gila aku cakap.. Joke je. Tak series pun.. :)

Oke lah.. Tak tahu dah nak taip apa.. Taip panjang panjang pun buat apa.. Buakan ada orang baca..

Sedekahkan Al-Fatihah untuk mak kawan saya yang telah pergi..
Salam takziah kepada keluarga si dia.. :'( #akutahukaukuat!
Yang pergi takkan kembali.. Yang hidup teruskan hidup..
Muhasabah diri. Kebali kepada ALLAH..
Setiap yang bernyawa pasti akan mati.. #Redha #Tabah 

Terima kasih sudi baca. Sekian :)

No comments: