School holidays.


DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI

Assalamualaikum semua!
Nampaknya cuti sekolah baru mula ye.. Tapi ada sesetengah sekolah yang dah cuti awal, macam sekolah saya.. Hehe~

Cuti sekolah saya dimulakan dengan mengikuti program Gen-Q di Tiram.. Haha~ Saya bukan peserta tapi saya membantu mak saya.. mak saya fasilitator, jadi saya pembantu fasilitator.. Hahaa~ 
Sangat seronot melayan budak-budak yang kurang matang.. Saya layan budak lelaki jek.. Sebab saya dah penat layan budak perempuan.. (saya tak ada adik lelaki)

Ingatkan nak masukkan gambar, tapi tak ad gamba yang nak dimasukkan.. Masukkan gambar fesi jek lah..

yang laki baju hijau tuh ketua fesi.. yang perempuan nombor 2 tuh mak saya..
Seronok sangat.. Sayangnye camera kehabisan bateri.. Tak dapat snap gambar.. Gambar ni pun download dari MB.. Argh!!~ *itupun nak tension..
Rase macam nak ikut lagi lah lepas ni kalau ada.. Memang ada pun.. Hehe~ Insyaallah.. 

Ok lah.. Ada masa sambung lagi.. :)
BTW, best tak lagu blog nih?
Kalau tak, kasi tau sama owner ye.. Thanks..